الأحد، 11 ديسمبر 2011

تعريف بالعبد لله

انا واحد من الناس...زى كل الناس...ناس عايشة بتبكى وزهقانة وهى عاي..لا انا مش كريم عبد العزيز D: بس الاغنية شوية معبرة, 


من الاخر انا ولا كاتب ولا ليه فى الكتابة ولا نيلة...انا فعلا واحد من الناس...واظن دة باين فى اسلوبى الادبى -حلوة اسلوبى الادبى دى-

اسلوب ركيك(على راى زمايلنا المثقفين) وخالى من الوقار وال...البتاع دة اللى بيخلى اسلوب الكاتب حلو مش فاكر ايه هو...ما علينا,

واحد يسالنى ويقول لى يا كابتن هايبر -صحيح نسيت اعرفكوا بنفسى انا صحابى والمقربين لى بيسمونى هايبر...هتقولوا لى ليه هايبر 

واشمعنى هقول لكوا اللى حصل ...قضاء وقدر , صحيت من النوم لقيت نفسى هايبر..حكمته..المهم-واحد يسالنى ويقول لى : طب لما  

انت 

نيلة على عنيك فى الكتابة ومبتعرفش تكتب بتقرفنا ليه وعامل بلوج وعايش الدور, هقولوا يا سيدى انا فاضى حد ليه عندى حاجة , 

وبعدين 

يا عزيزى القارئ من حقى انك تدينى فرصتى مش يمكن اطلع جامد واعجبك,وتبقى مستنى الكلام اللى بكتبه من وقت للتانى...ويمكن ما 

يعجبكش برضه بس ساعتها هتضطر تقرا برضه مش عشان انا ماسك عليك زلة -لا سمح الله-عشان هنبقى ساعتها عشرة عمر 

والعشرة -عزيزى القارئ-ماتهونش الا على ولاد الحرام...ولا ايه؟؟

خلاصة القول...الكلام اللى هكتبه هنا قد يكون ليه علاقة باللى بيحصل او مالوش علاقة باى حاجة...انا هحط ايدى على الكيبورد(لوحة المفاتيح) وزى ما تيجى تيجى ...وماحدش ليه عندى حاجة (بهزر طبعاD:)


هناك تعليقان (2):